Kada stiže moja narudžba?
Datum isporuke vaše narudžbe možete pronaći u potvrdi narudžbe koju ste primili e-mailom.
Datum isporuke za pojedine proizvode možete vidjeti neposredno uz proizvod. Rok isporuke za cijelu narudžbu možete vidjeti u košarici ili nakon što ste odabrali adresu dostave i željenu uslugu dostave.
Uzmite u obzir da vašu narudžbu šaljemo iz Austrije. To znači da nijedan paket ne izlazi iz našeg skladišta na austrijske državne praznike. Naša služba za korisnike nije dostupna državnim praznicima. Uživamo u odmoru kako bismo poslije bili puni energije i vama na raspolaganju.
Moj paket je nestao. Što učiniti?
Molimo ponovno provjerite status svoje narudžbe putem potvrde narudžbe. Ako vidite status “Isporučeno” u narudžbi, trebali ste dobiti obavijest o prikupljanju paketa ili je vaš paket možda kod susjeda.
Ako se vaša narudžba još uvijek nije pojavila, pišite nam putem obrasca za kontakt. Provjeriti ćemo gdje je vaš paket, a po potrebi pokrećemo i istragu.
Moj paket je oštećen. Što učiniti?
Žao nam je ako je vaš paket oštećen u transportu.
Jesu li u vašem paketu neki proizvodi oštećeni?
Molimo vas da odmah fotografirate sva oštećenja pakiranja i artikala. Obavezno sačuvajte oštećene predmete i ambalažu. Ovo nam je potrebno da tražimo odštetu od dostavne službe. Ovdje možete reklamirati štetu.
Jesu li vaši proizvodi neoštećeni?
Ako je oštećen samo paket i želite nešto poslati natrag, jednostavno možete koristiti drugo pakiranje za povrat.
Dobro je znati: ako vaš paket ima vidljiva oštećenja prilikom dostave, provjerite jesu li proizvodi oštećeni prije preuzimanja. Ako ova opcija nije dostupna, nemojte prihvatiti paket.
Dostavne službe
Koje su usluge dostavne službe dostupne ovisi o veličini i karakteristikama vaše narudžbe – na primjer koje proizvode naručujete. Zbog toga niže navedene usluge dostave možda neće biti dostupne za vašu narudžbu.
Surađujemo s raznim dostavnim službama kako bismo osigurali brzu i pouzdanu dostavu.
Procijenjeni datum isporuke za vašu narudžbu prikazan je za svaki proizvod i također u vašoj košarici.
Brzo pakiranje i obrada narudžbe: ukoliko su svi naručeni proizvodi na zalihi, zapakirat ćemo vašu narudžbu što je prije moguće kako bismo ubrzali isporuku.
Potvrda o otpremi: potvrdu o otpremi zaprimit ćete e-mailom navečer na dan otpreme s vašim osobnim brojem za praćenje paketa.
Praćenje pošiljke: podaci o praćenju možda se neće odmah ažurirati i može proći do 48 sati do prikaza najnovijeg statusa.
Moguća kašnjenja: imajte na umu da do kašnjenja isporuke može doći zbog čimbenika kao što su vremenski uvjeti, promet, praznici ili nepredviđeni događaji od strane dostavljača.
Austrijska pošta
U državi Hrvatska vašu će narudžbu dostaviti Austrijska pošta.
Ako naručite do ponedjeljak 00:00 sati i svi su proizvodi na zalihi, vaša će narudžba biti obrađena i zapakirana što je prije moguće.
Nakon otpreme, isporuka se odvija u roku od 4 radna dana.
Više informacija o uslugama zaprimanja paketa možete pronaći ovdje.
Osim toga, aplikacija Pošte nudi mnoge korisne funkcije, poput praćenja pošiljaka, traženja poslovnica i paketomata te mogućnost organiziranja alternativne dostave.
Slovenska pošta
U državi Hrvatska vašu će narudžbu dostaviti Pošta Slovenije.
Ako naručite do ponedjeljak 00:00 sati i svi su proizvodi na zalihi, vaša će narudžba biti obrađena i zapakirana što je prije moguće.
Nakon otpreme, isporuka se odvija u roku od 5 radnih dana.
DHL Express
U državi Hrvatska vaša će narudžba biti isporučena DHL Expressom.
Ako naručite do ponedjeljak 00:00 sati i svi su proizvodi na zalihi, vaša će narudžba biti obrađena i zapakirana što je prije moguće.
Nakon otpreme, isporuka se odvija u roku od 3 radna dana.
Ekspresna dostava
Svi dodatni troškovi koji mogu nastati obračunavaju se neovisno o troškovima dostave.
DHL Express
Država | do 1 kg | do 2 kg | do 5 kg | do 10 kg | do 20 kg | do 30 kg | do 70 kg |
---|
Hrvatska | € 16,50 | € 16,50 | € 20,50 | € 39,00 | € 65,00 | € 94,50 | € 182,50 |
Ako narudžba premašuje 70 kg, dodaju se troškovi dodatne težine.
To znači da su za narudžbu težine 80 kg troškovi zbroj 70 kg plus 10 kg.
Na primjer, ako je narudžba teška 143 kg, iznos koji treba platiti je trošak od 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.
S našim logističkim partnerima nudimo vam mogućnost ekspresne dostave uz standardne načine dostave. Proizvodi koji su na zalihi i naručeni do ponedjeljak 00:00 sati mogu se ekspresno poslati na vaš zahtjev. To znači da ćete svoj paket dobiti u svim europskim metropolama sljedeći radni dan!
Proizvode koji nisu na zalihi moguće je dostaviti i ekspresnom dostavom. Isporuka će se izvršiti čim proizvodi budu na skladištu.
Odabir za ekspresno naručivanje možete pronaći u procesu naručivanja - ova opcija vam se nudi ovdje. (Nažalost, ova usluga nije dostupna za sve zemlje.) Nadoplata za ekspresnu dostavu ovisi o lokaciji dostave.
Carinjenje
Naša lokacija je u Austriji, u Europskoj uniji. Za narudžbe koje se šalju unutar EU, PDV je uključen u ukupnu cijenu. Budući da je kretanje robe unutar EU slobodno, nema dodatnih naknada.
Može li se moj paket dostaviti u paketomat?
Preuzimanje na pošti
Kao kupac s vlastitim računom možete odabrati i navesti više adresa na koje treba poslati paket. Svoj paket možete preuzeti i u stanici za preuzimanje kod Austrijske pošte u Vašoj blizini.
Za to jednostavno odaberite »Stanica Austrijske pošte za preuzimanje» i odaberite stanicu za preuzimanje u Vašoj blizini.
Posebne mogućnosti dostave
Dodatni troškovi će se naplatiti za odabrane stavke zbog njihove prirode i povezanog posebnog rukovanja. Svi dodatni troškovi koji mogu nastati obračunavaju se neovisno o troškovima dostave.
Ove informacije prikazane su na stranici s detaljima proizvoda.
Špedicija
Ukoliko otkrijete proizvod koji se šalje špediterom, možete biti sigurni da će biti zapakiran s velikom pažnjom. U takvim slučajevima postoji posebna usluga kako bi vam špediter mogao osobno predati vam robu. Dostava će vas telefonski kontaktirati i zajedno s vama odrediti datum isporuke. Molimo vas da nam dostavite telefonski broj na koji vas možemo dobiti.
Također treba napomenuti da je špediter dužan samo dostaviti dostavu do rubnika vaše adrese. Od tog trenutka roba se smatra isporučenom i predanom primatelju.
Molimo vas da to uzmete u obzir na dan dostave kako biste robu samostalno transportirali.
Glomazna roba
Artikle opisujemo kao glomazne ako zahtijevaju posebnu otpremu zbog veličine ili težine. Zbog tih uvjeta takva roba zahtijeva posebno rukovanje u procesu otpreme.
Dostava hladnjačom
Dostava hladnjačom uključuje sve artikle koji se moraju hladiti u našem skladištu i držati na hladnom tijekom prijevoza. To nam omogućuje da osiguramo da proizvodi stignu do Vas u najboljoj kvaliteti i apsolutno svježi.
Posebna otprema s troškovima rukovanja
Nudimo i proizvode koji zahtijevaju poseban napor u procesu pakiranja i otpreme. Stoga se na otpremu ovih proizvoda primjenjuju dodatne naknade za rukovanje. Ove naknade ovise o težini pošiljke:
Do 30 kg: normalna naknada za rukovanje
30,01 do 60 kg: dvostruka naknada obrade
60,01 do 90 kg: trostruka naknada obrade
i tako dalje.
Iznos naknada razlikuje se ovisno o zemlji otpreme. Točnu cijenu dostave možete vidjeti na stranici dotičnog proizvoda, u košarici i na kraju narudžbe.
Materijali za pakiranje pošiljaka
Mislimo i na naš okoliš! Naš vlastiti materijal za pakiranje u potpunosti je bez plastike. I izrađen od vrlo visokog udjela recikliranog materijala. Međutim, ponekad koristimo materijale koje dobivamo od dobavljača. Neki od ovih materijala mogu biti izrađeni od plastike. Za nas je ponovna uporaba važnija od bacanja!